15 motive pentru care să îți iubești prietenii

    Chiar astăzi mă întrebam despre ce aș putea să scriu, iar ideea salvatoare a venit, oarecum, indirect, de la prietena mea Sabina, “blogăriță” la Sabu’s Blog (site pe care îl puteți vizita pentru niște povestioare din viața personală a Sabinei, scrise frumos și cu simțul umorului).
Gândindu-mă la ea și la ultimele zile, în care am reînceput să îmi văd “amicii” zi de zi la școală, m-am gândit să scriu și aici câte ceva despre prietenie, despre cum ne pot influența unii oameni dragi nouă viața…

image

   „Prieten”… “prieten” este un cuvânt mare… foarte mare… Asta pentru că nu poți numi orice persoană de lângă tine “prieten”. Nu orice om care vorbește cu tine este prietenul tău.
    Prietenia este mai mult de atât. Este o… combinație de sentimente frumoase, adresate unei persoane speciale. Exact, un prieten adevărat este un om deosebit, tocmai pentru că te determină să ai acele sentimente față de el. Eu am învățat să îmi iubesc prietenii de acest fel, pentru ca mi-am dat seama că fără ei viața mea ar fi foarte diferită… Dar nu în sensul bun… Așa că țin să îți spun și ție, cititorule, să prețuiești prietenul de lângă tine. De ce?
    •Pentru că te face să zâmbești…
    •Pentru că îți luminează ziua cu vorbele lui…
    •Pentru că atunci când îl vezi, știi ca vei avea parte de niște momente frumoase…
    •Pentru că oricât de departe ar fi, nu uita de tine…

image

    • Pentru că este una dintre puținele persoane care nu te judecă, ci te sprijină…
    •Pentru că nu este niciodată prea ocupat sa vorbească cu tine…
    •Pentru că nu se plictisește niciodată de tine…
    •Pentru că simți, pur și simplu simți ca poți avea încredere în el…
    •Pentru că împreună formați perechea perfectă de ciudați simpatici și distractivi…

image

    •Pentru că puteți glumi pe seama voastră fără să vă ofensați…
    •Pentru că va înțelegeți unul pe altul chiar și atunci când vorbiți într-un fel de limbaj codat pe care nu îl mai cunoaște nimeni…
    •Pentru că vă împărțiți toate lucrurile exact ca niște frați…
    •Pentru că oricât de tare ați urla unul la celălalt, nu puteți sta supărați și începeți sa râdeți instantaneu de situație…
    •Pentru că el, prietenul, a fost mereu acolo, lângă tine, și la bune și la rele, și pentru că știi ca așa va fi și în continuare…

image

    •Pentru că… şi el te iubește…
    Așa, înainte de final, doua vorbe importante pentru cei câțiva prieteni ai mei care poate citesc asta… VĂ IUBESC!

    PREȚUIȚI PRIETENIA!

                         Just Smile! 🙂
                  Cosmina

2 gânduri despre &8222;15 motive pentru care să îți iubești prietenii&8221;

Lasă un răspuns

