Nu. Nu am murit.

    Nu. Nu am murit. Doar am fost cam îngropată în amalgamul de teme, teste, teze, pregătiri, bla bla bla… Se pare că nu am nici pe departe destulă experienţă în menţinerea unui blog activ… De mult mi-am propus să încep să fiu mai organizată (mult mai organizată 🙂 ), dar, după câte se pare, încă nu am reuşit… Dar promit că mă voi strădui mult mai mult de acum, iar în 2016 voi fi o cu totul altă Cosmina!!! (sper că nu sună prea clişeic)

bloooooooog

    Ideea este că voi începe din nou în forţă cu animarea blogului, care, deşi are o nouă înfăţişare (apropo, ce părere aveţi despre noua temă?), a fost cam ,,posomorât” în ultima vreme… În acest scop, îmi propun publicarea a câte unui articol pe zi, până în minunata şi mult aşteptata zi de 25 decembrie! După aceea, frecvenţa de publicare va scădea puţin câte puţin, până cand se va ajunge la unul (sau poate două) articole pe săptămână, odată cu reînceperea şcolii…

    Şi chiar aşa am să fac! Chiar aşa! De data asta nu o să mai amân nimic, o să mă ţin de promisiune! Am zis că aşa o să fac, şi chiar aşa o să fac!!! :))

    Deci, aşadar şi prin urmare, sper cu toată inima să vă bucuraţi şi voi cu mine de acest micuţ ,,maraton crăciunesc” pe care mi-am propus să îl încep!

        Just Smile! 🙂

                      Cosmina

P.S. Deci puteţi fi siguri că nu am murit! Dar sunt pe cale să renasc! (o zi a clişeelor ireparabile fericită vă doresc şi vouă :)) )

 

 

3 gânduri despre &8222;Nu. Nu am murit.&8221;

  1. ultimulunicorn zice:

    eu vreau sa ma organizez de cand ma stiu :))) nu mi-a reusit pana in prezent. dar niciodata nu e prea tarziu… nu?
    am observat totusi ca atunci cand imi fac un program sau imi impun eu mie ceva – o alta parte a mea se razvrateste si face ca totul sa imi explodeze in fata. E posibil sa ma sabotez eu pe mine.
    insa imi merge mai bine cand iau totul asa cum vine…fara scheme prestabilite.
    Spor cu organizarea! 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Cosmi :) zice:

      Și eu am cam avut probleme cu organizarea timpului până acum, mereu găseam câte un motiv sa amân ceea ce am de făcut… Dar așa nu făceam decât să îmi complic treburile mai târziu :))… Așa că de aceea vreau să încerc să fiu puțin mai organizată, măcar sa văd ce se întâmplă :)).
      Mulțumesc pentru urare!

      Apreciază

Lasă un răspuns

