Noi preferinţe muzicale

    În ultimul timp am descoperit o groază de chestii noi… Şi chiar mă bucur că de acum înainte pot spune şi eu că ştiu ceva despre mine. Pot zice, de exemplu… care este trupa mea favorită! Ceea ce nu puteam spune acum un an, sau mai mulţi (bine, poate la vreo 7 ani aş fi spus că sunt înnebunită după trupa Hannei Montana 🙂 )

    Şi am vrut ca astăzi să împărtăşesc cu voi noile preferinţe în materie de muzică, pentru că, cine ştie, poate descoperiţi şi voi că aveţi o atracţie pentru acest gen de muzică. Doar cum credeţi că am dat eu de el? Prin prietenii mei! 🙂

    Revenind la subiect, în ultimul timp adoooor melodiile unei trupe indie-rock (ce şmecher sună 🙂 ), şi acea trupă este… suspans… Imagine Dragons!

imagine-dragons351.jpg

    Sinceră să fiu, nu prea ştiu multe informaţii propriu-zise despre trupă, ci doar că solistul este Dan Reynolds… Dar tot ce contează este că îmi plac… foarte mult… aproape toate melodiile lor. Nu-i aşa?

    Cred că prima melodie a lor pe care am ascultat-o a fost ,,Radioactive”, care a rămas înca în topul favoritelor mele absolute, şi care s-ar putea ca şi unora dintre voi să vi se pară oarecum cunoscută la început…

 

    Tot în primele locuri ale clasamentului meu, se află o melodie descoperită datorită unei prietene (mulţumesc, Andreea! ), ,,Bleeding Out”… chiar te prinde… chiar îmi place mult, poate cel mai mult… 🙂

    Pentru fanii rock-ului, propun o melodie a aceleiaşi trupe, dar cu mai multe influenţe ale genului mai sus menţionat: ,,Friction”, tot ocupantă a unui loc în topul meu…

    O altă melodie destul de cunoscută a lor este ,,Demons”, numai bună de fredonat…

    Şi, în caz că vă întrebaţi, da, au şi melodii ceva mai vesele foarte reuşite, care chiar te pot binedispune atunci când ai nevoie… ,,On Top of the World”, ,,It’s Time”…

 

    Şi mai sunt, mai sunt multe melodii, dar nu vreau să vă plictisesc acum prea mult cu asta. Dar sunt sigură că poate unora dintre voi v-am stârnit interesul, şi cu siguranţă veţi căuta şi voi altele… ,,Monster”, ,,Warriors”, ,,Polaroid”… Hai că am mai dat câteva ponturi! 🙂

Oricum, audiţie plăcută!

             Just Smile! 🙂

                        Cosmina

 

 

Lasă un răspuns

